Saturday, October 15, 2011

Reputasi Zizan Raja Lawak Bakal Jatuh Ekoran Kes ‘Seks’



Ntah ape2 cerita jugak si Uncle Seekerz nie,dari kerja mencari hantu, sekarang menulis tentang Mantan Permaisuri Agong, bertikam lidah dengan Dato' Fadzilah Kamsah, kini Uncle Seekerz muncul dengan ramalan tentang selebriti tanahair pulak dah..

Menurut Uncle dia mendapat ramalan-ramalan ini dari aktiviti tidur siang,lalu bermimpi dan ditafsir mimpinya tu dengan ramalan-ramalan seperti kat bawah nie..

Seperti yang kita sedia maklum, Allahyarham Ahmad Jais telah pulang kerahmatullah.

Sebelum beliau meninggal Uncle Seekerz ada menulis di blognya tentang mimpi beliau yang seorang selebriti terkenal bakal meninggal dunia. Walaupun tidak menyebut dengan jelas siapakah gerangan selebriti yang dinyatakan Uncle memaparkan gambar Ahmad Jais.

Tapi bagi MJ nie hanya kebetulan sahaja, Uncle menulis tentang ramalan kematian seorang selebriti tersebut pada 25 September 2011, pada masa tu Ahmad Jais dah pun terlantar sakit dengan Unit kawalan Separa Rapi di Hospital KPJ sejak 22 September lagi. Mungkin Uncle Seekerz ada mengambil tahu tentang keadaan Ahmad Jais ketika itu dan mengambil kesempatan untuk membuat ramalan kononnya untuk membuktikan beliau pandai meramal.

MJ memang sangat lah tak percaya, tambah-tambah lagi mimpi di siang hari. Mimpi disiang hari sememangnya takda maksud lainlah kalau mimpi tengah malam sehingga subuh.

Antara Ramalan Uncle Seekerz:

-Reputasi Zizan Raja Lawak bakal jatuh ekoran kes ‘seks’

-Perjalanan Karier Nabil Raja Lawak perlahan dan menyebabkan Nabil mula berniaga

-Pemimpin PAS, Nik Aziz bakal letak jawatan sebelum 2013

-Anuar Zain akan membujang sehingga ke-tua

-Lisa Surihani dan Yusry KRU tidak akan kahwin

-Siti Nurhaliza harus meminta maaf kepada seseorang kerana kesilapan yang sengaja/tidak sengaja beberapa tahun lalu sekiranya mahu dapatkan zuriat

-Bijan ceraikan ahkak pink

So kita tunggu dan lihat mana tau ada ramalan yang menjadi kenyataan.huhuhu..
Apapun ramalan masa depan adalah syirik.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons