Thursday, October 20, 2011

Zizan Raja Lawak Digelar Hero di Jepun

Pelawak yang tidak asing lagi di Malaysia ini dan nama nya sering menjadi sebutan ramai iaitu Zizan Raja Lawak telah menerima tawaran kedua untuk berlakon dalam Filem yang dihasilkan di Jepun.

Zizan yang sebelum ini telah berlakon dalam filem dari syarikat dari Jepun iaitu Sedic Entertainment kini diminati beberapa Pengarah Filem dari negara matahari terbit tersebut.

“Memang mereka ada memberitahu untuk membawa saya berlakon di Jepun lagi selepas ini tetapi semuanya belum mempunyai keputusan." Kata Zizan.

Aksi Zizan di dalam filem KL Gangster sememangnya menaikkan nama beliau di dalam dunia lakonannya kerana filem itu menarik minat beberapa pengarah peringkat Asia untuk menawarkan filem hasil bakat lakonannya.

“Mereka mula mengenali saya selepas menonton lakonan saya dalam filem “KL Gangster” dan seterusnya melamar saya untuk berlakon dalam filem melibatkan tiga negara iaitu Malaysia, Jepun dan China itu.

“Ini merupakan projek pertama saya dengan syarikat produksi dari luar negara. Filem ini dijangka akan ditayangkan di negara ini, Jepun dan China,” katanya lanjut.

Filem ini mengenai Yukari (Kitano Kii) yang merupakan guru bahasa Jepun berhijrah ke Malaysia. Bagaimanapun, dia telah berpura-pura mencintai Cikgu Rahman (Zizan) kerana sudah mempunyai teman lelaki.

Bagi menunjukkan yang mereka sedang bercinta, Yukari menjadikan Cikgu Rahman sebagai alat untuk mengaburi mata orang lain.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons